Sivut

maanantai 16. maaliskuuta 2015

Ekat estekisat suomessa!

Heips!

Tää mun postaaminen on ollu nyt vähän vähällä, mutta yritän nyt tsepmata :)  Elikkäs maanantaina mulla piti olla Veran tunti, mutta Vera sairastui joten äiti hyppyytti mua. Caspilla oli tosi paljon virtaa kun ei oltu hypätty vähään aikaan. Oltiin jo sunnuntaina rakennettu rata meijän kentälle tuntia varten joten hyppäsin niitä satunnaisessa järjestyksessä niin, että heppa olis vähän rauhallisempi. Lopuks Caspi hyppäs tosi kivasti. 
Hyppäsin Femmallakin sitä rataa ja se meni tosi tosi hyvin. Ihana poni<3
 Tiistain päätettiin hypätä vähän niin ettei turhaa keräisi virtaa lauantaisia kisoja ennen. Hyppäsin Caspilla radan muutaman kerran ja se meni tosi hyvin. Nyt mulla oli ekaa kertaa semmonen fiilis, että se heppa on mun kanssa eikä yksin. Meni tosi tosi hyvin <3 
Femmalla menin kanssa sileetä. En hypänny koko viikkona ponilla.




treenailua <3


Keskiviikkona menin vaan sileellä. Caspi oli ehkä vähän vahva aluks, mut sain sen aika hyvin takajaloille ja lopuks heppa oli tosi kiva. Torsaina menin aika kevyesti. Heppa oli alusta loppuun tosi kiva :) Perjantaina hypättiin taas vähän. Caspi oli keränny taas sellasta pikku energiaa. Ekojen hyppyjen jälkeen se kyllä hupeni. 
ihana pieni Femma<3






 Lauantain oli siis ne kisat. Kisat alko vasta iltapäivällä. Halusin kokeilla Caspilla baby pelhamia, koska rataa hypätessä se alkaa painamaan mun kädelle vähän ja sit se lähtee kovempaa. Ennen 80cm rataa mua jännitti vähän miten se käyttäytyy radalla tai muutenkaan ees kisapaikalla. No Caspi oli tosi rauhallinen ja kiva. Verkassa sain hepan tosi hyvin avuille. Ne muutamat hypyt jotka otin oli tosi hyviä. Pelhami sopii hepalle aika hyvin. Radalla heppa käyttäyti tosi kivasti :) Kaikki hypyt oli tosi hyviä. Uusinnassa kokeilin vähän miten heppa kääntyy, mutta en oikeestaan ratsastanut aikaa. Yllätyin vähän kun Caspi käänty niin hyvin :) Sijoituin luokassa 2! Video on tässä.
90cm oli PowerCup luokka. Verkassa Caspi oli aika huono joten äiti löysäs pelhamin ketjua... Radalla heppa sytty sitte taas... Heti ekalta esteeltä asti Caspi oli vähän vahva ja koko ajan menoillaan. Uusinnassa en viittiny kääntää yhtä lyhyesti siitä sarjalta kun 80cm. Radalla jouduin ottamaan pari kertaa vähän rumemmin kiinni... En osannu odotta että oisin VOITTANU se luokan:) En ratsastanu aikaa ja silti mun ja kakkosen välillä oli 2 sekunttia eroa! Super heppa ja super onnistuneet kisat :) Tässä on video 90cm. 



80cm 2sija ja 90cm VOITTO!

2 kommenttia: